heej igen ! ;D

Sry att jag inte skrivit i bloggen på ett tag inte mått så bra...
Varit trött och haft ont i magen :P

Jag har pluggat jätte mycket nu till proven nästa vecka -.-' jag har matte prov, engelska prov och spanska prov.
Vi skulle ha so prov med men det blev instältt ^^'

Just nu håller jag med på att läsa 4:e harry potter boken den är super bra :)
( är på sida 458 )
Ska fortsätta och läsa senare :P

 och vet ni vad jag har sett en film jag längtat efter att se .. :D
WRONG TURN 3 <3 sett ettan och tvån tusen gånger haha :D nu 3:an ska
kolla på den så många gånger tills jag kan den utan till :D <3

Det var allt från idag ..

PussPuss på er alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0